Condiţii de livrare şi retur

Condiţii de livrare:

Termenul de livrare este de maxim 12 zile lucratoare, socotit de la data preluarii comenzii dumneavoastra. Acest termen poate fi modificat din motive independente de vointa noastra. Intarzierile pot avea diverse cauze: meteo, sarbatori legale, etc.

Livrarea comenzilor online se face prin Fan Courier. Taxa de livrare este fixa, in valoare de 19 lei, indiferent de greutatea coletului si adresa de livrare si este calculata cu taxa pe valoare adaugata (TVA) inclusa.

Daca intr-o comanda aveti produse de la mai multi producatori, acestea vor fi livrate intr-un singur colet si primiti o singura factura. Taxele de livrare ale produselor sunt suportate de catre client.

In cazul in care doriti sa specificati anumite aspecte referitoare la livrare cum ar fi: ora de livrare, adresa sau puncte de reper, va rugam sa introduceti in casuta "Observatii" aceste lucruri inainte de finalizarea comenzii. In ziua in care coletul cu comanda dumneavoastra va fi expediat, veti fi instiintat prin e-mail sau telefonic de catre noi. Coletul poate fi preluat de orice membru al familiei.

Produsele se livreaza in limita stocului disponibil. In cazul in care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai afla pe stoc veti fi instiintat in acest sens. In unele cazuri, produsul comandat poate fi inlocuit cu unul asemanator daca dumneavoastra doriti si sunteti de acord cu acest lucru.

Raspunderea pentru orice deteriorare cauzata produsului, coletului sau pachetului trimis de catre noi, revine societatii de curierat sau transportatorului conform legislatiei in vigoare. Produsele vor fi inlocuite de catre producator daca se va face dovada culpei curierului si vom fi instiintati in termen de 24 ore de la primirea coletului.

Condiţii de retur:


Daca esti nemulţumit de produsele cumpărate de la deprinRomania.ro şi vrei să renunţi la cumpărare şi implicit să primeşti banii înapoi, poţi să aplici pentru procedura de retur a produselor în maxim 14 zile calendaristice, conform dispoziţiilor Ordonanţei de Guvern nr. 34/2014, privind protecţia consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanţă.

Termenul de 14 zile calendaristice prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă:


a) pentru produse, de la data primirii lor de către consumator;

b) pentru servicii, din ziua încheierii contractului;


Prin contract la distanţă se înţelege contractul de furnizare de produse sau servicii încheiat între un comerciant şi un consumator, în cadrul unui sistem de vânzare sau de prestare servicii la distanta, organizat de către comerciant, fara prezenta fizica simultana a celor 2 parti, care utilizează în mod exclusiv, înainte şi la încheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicare la distanţă. Dreptul de retur în 14 zile calendaristice se adresează doar clienţilor care au achiziţionat produse online de pe site-ul deprinRomania.ro. Clientul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, în termen de 14 zile lucrătoare, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Cheltuielile de returnare a produselor, catre comerciant, vor fi suportate de catre client.

În termen de 14 zile calendaristice de la livrarea produselor, cumpărătorul trebuie să-l informeze pe comerciant că doreşte să renunţe la contractul de achizitie. Această notificare trebuie făcută în scris şi trebuie trimisă la adresa de e-mail: retur@deprinromania.ro.


Prezentul formular se trimite pe email la retur@deprinromania.ro, completat doar dacă doriţi să va retrageţi din contract.


Model formular de retragere:

Către [aici se introduce numele, adresa poştală şi dacă este cazul, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de e-mail a Comerciantului]:

Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse:

Comandate la data (*) / primite la data (*)

Numele consumatorului (consumatorilor)

Adresa consumatorului (consumatorilor)

Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)

Data ( )

(*A se elimina menţiunea inutilă, după caz)

Cumpărătorul este obligat să returneze bunurile în termen de 3 de zile de la notificarea scrisă şi trebuie să acopere şi costurile returnării. Bunurile trebuie returnate nefolosite, fără defecţiuni, în ambalajul original. Copia facturii trebuie şi ea ataşată. Costurile returnării sunt acoperite de Cumpărător. Deprinromania va returna valoarea produselor în maxim 14 de zile de la denuntarea contractului de catre client.

Produsele cumparate de pe site-ul deprinRomania.ro pot fi refuzate la efectuarea receptiei coletului, daca acestea nu corespund calitativ si cantitativ cu comanda initiata de client. In plus, din motive de siguranta alimentara si igiena comerciantul nu accepta returnarea produselor alimentare.

Dreptul de renunţare la cumpărare nu se aplică în cazul persoanelor juridice.

Rambursarea sumelor se va face în cel mult 30 de zile de la data denunţării contractului de către consumator.


Conform dispoziţiilor Ordonanţei nr. 34/2014, consumatorul nu poate denunţa unilateral următoarele tipuri de contracte, cu excepţia cazurilor în care părţile (consumatorul şi comerciantul) au convenit altfel:

a) contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre profesionist;

b) contracte de furnizare de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile cursurilor pieţei financiare care nu pot fi controlate de comerciant si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificaţiile prezentate de consumator sau a unor produse personalizate in mod clar;

d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;

f) furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

g) furnizarea de bauturi alcoolice al caror pret a fost convenit in momentul incheierii contractului de vanzare, a caror livrare nu poate fi efectuata inainte de 30 de zile si a caror valoare reala depinde de fluctuatiile de pe piata pe care comerciantul nu le poate controla;

h) contractele in cazul carora consumatorul a solicitat in mod special comerciantului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, comerciantul presteaza alte servicii, in afara celor solicitate in mod expres de consumator sau furnizeaza alte produse decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor servicii sau produse suplimentare;

i) contracte de furnizare a înregistrărilor audio, video sau a programelor informatice, în cazul în care aceste înregistrări sau programe informatice au fost desigilate de către consumator;

j) contracte de furnizare a ziarelor, periodicelor, revistelor, cu exceptia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicatii;

k) contractele incheiate in cadrul unei licitatii;

l) prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decat cel rezidential, transport de marfuri, inchiriere de masini, catering sau serviciile privind activitatile de agrement, in cazul in care contractul prevede o data sau o perioada de executare specifica;

m) furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere.

Pentru orice detalii sau neclarităţi privind returnarea produselor vă rugăm să ne contactaţi pe email la retur@deprinromania.ro.